هفته دوم لیگ برتر فوتبال هرمزگان

جبل بر شهرو،  فانوس بندر تیاب،  گازال جناح و وحدت گورزانگ حریفان خود را شکست دادند



با انجام پنج بازی هفته دوم لیگ برتر فوتبال استان  به پایان رسید.


به گزارش صبح ساحل، در هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های هرمزگان تیم های جبل بر شهرو،  گازال جناح،  وحدت گورزانگ و فانوس بندر تیاب حریفان خود را شکست دادند.


در دیدارهای این هفته گروه غرب، تیم عالمین دمیلو  در خانه میزبان حبل بر شهرو بود که شش بر دو  مغلوب این تیم  شد. 


برای عالمین دمیلو مهدی دهقانی و عبدالخالق درخوش گلزنی کردند. و گل های جبل بر شهرو را دو گل محمدحسین کلاتی دو گل و علیرضا رامشگر ، محسن دندیس ، جاسم آهنی پور و جواد جغینی پور به ثمر رساندند. اتحاددژگان و طوفان کوخرد بدون گل به کار خود پایان دادند. گازال جناح با دو گل مهران دوزنده تیم جنوب برکه دوکا پارسیان را شکست داد. شناورسازی پی پشت قشم در این گروه استراحت داشت.


در دیدارهای گروه شرق وحدت گورزانگ با تک گل حسین ذاکری تیم ثامن کردر میناب را شکست داد. 


ستاره انقلاب رودان در خانه از تیم فانوس بندر تیاب میزبانی کرد که در پایان نود دقیقه سه بر یک بازی را به مهمان خودش واگذار کرد. تک گل تیم ستاره انقلاب رودان را میلاد زارعی و سه گل تیم فانوس بندر تیاب را موسی صدیقی از روی نقطه پنالتی،  روح الله علی محمدی و حسام فولادی به ثمر رساندند. در این هفته تیم منتخب زاهد چاهو استراحت داشت و  تیم متحد معز آباد رودان از مسابقات انصراف داد.


در هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان پنجشنبه سیزدهم مهرماه ثامن کردر میزبان ستاره انقلاب است. در سایر دیدارهای این هفته که جمعه چهاردهم مهر برگزار خواهد شد اتحاد روستایی جاسک با وحدت گورزانگ بازی می کند. فانوس بندر تیاب در خانه به مصاف منتخب زاهد چاهو می رود. جنوب برکه دوکا پارسیان از تیم پی پشت قشم میزبانی خواهد کرد.


طوفان کوخرد به مصاف عالمین دمیلو می رود و جبل بر شهرو در خانه با گازال جناح بازی می کند.


  در پایان دیدارهای هفته دوم و در گروه شرق  فانوس بندر تیاب با ۶ امتیاز صدرنشین است. زاهد منتخب چاهو و وحدت گورزانگ با سه امتیاز و به دلیل تفاضل گل دوم و سوم هستند. اتحاد روستایی جاسک، ثامن کردر میناب و ستاره انقلاب رودان بدون امتیاز تیم های چهارم تا ششم هستند. در جدول رده بندی گروه غرب گازال جناح و اتحاد دژگان با چهار امتیاز و به دلیل تفاضل گل اول و دوم هستند. تیم های جبل بر شهرو و جنوب برکه دوکا پارسیان با سه امتیاز و به دلیل تفاضل سوم و چهارم،  شناورسازی قشم و طوفان کوخرد با یک امتیاز و به دلیل تفاضل گل پنجم و ششم و عالمین دلیمو بدون امتیاز در مکان هفتم ایستاده است.


در لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان در گروه شرق  تیم های منتخب زاهد چاهو،  ستاره انقلاب رودان، فانوس بندر تیاب،  وحدت گورزانگ،  ثامن کردر میناب،  و اتحاد روستایی جاسک و در گروه غرب تیم های شناورسازی قشم،  گازال جناح، حبل بر شهرو، اتحاد دژگان، جنوب برکه دوکا پارسیان، عالمین دمیلو و طوفان کوخرد با هم رقابت خواهند کرد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها